دانلود بازی File Destined – DARKSiDERS برای کامپیوتر

دانلود بازی File Destined

این عنوان یک بازی هیجان‌انگیز روان‌شناختی است که با Unreal Engine 5 ساخته شده است. در حالی که با داستان چشمگیر و مکان‌های واقع‌گرایانه آرامش دارید، همچنین شاهد رمز و راز داستان الیور خواهید بود.

در بازی File Destined آیا این آخرین مورد الیور می تواند تنها بخش کوچکی از یک تصویر بزرگتر باشد؟ سرنخ جمع آوری کنید، رمز و راز پشت پرونده را پیدا کنید و حقیقت را کشف نمایید. در نهایت، حقیقت ممکن است کاملاً آزاردهنده و متفاوت از آنچه شما انتظار داشتید باشد.

همانطور که در تلاش برای یافتن سرنخ‌ها و کشف اینکه چه کسی مسئول یکی از نزدیک‌ترین پرونده‌های قتل در کشور است، با خطرات غیرمنتظره‌ای در زمانی که کمتر انتظار می‌رود مواجه خواهید شد.

برای بررسی صحنه جرم وقت بگذارید زیرا هر چیزی که پیدا می کنید ممکن است شما را به حقیقتی که به دنبالش هستید هدایت کند. در طول ماموریت خود، بسیار مراقب باشید که زمان زیادی را در تاریکی سپری نکنید، زیرا در تاریکی ممکن است ارواح شیطانی خارج از این دنیا ساکن شوند.

در بازی File Destined شما باید اشیاء موجود در نقشه را بررسی کرده و از نزدیک بررسی کنید تا ببینید آیا آنها حاوی اطلاعات مهمی در مورد پرونده هستند یا خیر.

در این میان، شما سعی خواهید کرد در یک محیط تاریک متخاصم و تنها با یک فندک در دست خود به عنوان منبع نور زنده بمانید. فندک مکانیزم واقعی دارد، بنابراین مراقب استفاده از آن باشید، در غیر این صورت در تاریکی رها خواهید شد.

پازل های مبتنی بر نقشه به شما امکان دسترسی به سایر قسمت های نقشه را می دهند. شما باید آنها را با دقت حل کنید تا بتوانید به وظیفه خود برسید.

<p>The post دانلود بازی File Destined – DARKSiDERS برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>