دانلود بازی Amok Runner v20230222 – P2P برای کامپیوتر

دانلود بازی Amok Runner

یک روز، یک زن نجیب با مراجعه به درمانگاه در شهری که جنون آموک در آن بیداد می کند، زندگی قهرمان داستان ما (دکتر) را زیر و رو می کند. دکتر تمام وسایل شخصی و حرفه خود را کنار می گذارد و در حالی که با سندرم مرگبار آموک مبارزه می کند، راه این زن را دنبال می کند. در این بازی اکشن و ماجرایی وقایع غم انگیز یک دکتر را کشف کنید که در یک شهر ساحلی کوچک و دورافتاده با یک بحران عجیب روبرو می شود. داستان بازی Amok Runner با زنی نجیب شروع می شود که به کلینیک این پزشک مراجعه می کند. بیماری که بی امان گسترش می یابد، دیوانگی… هرکس را می بینی، ملاقات می کنی، سلام می کنی، ممکن است ناگهان دشمن تو شود.

شما در این بازی صحنه های اکشن شدید را از طریق سکانس های مبارزه هیجان انگیز Amok تجربه خواهید کرد. در استفاده از تفنگ خود برای زنده ماندن تردید نکنید. در خیابان های شهر ریورساید با وسایل نقلیه مختلف در یک محیط جهان باز رانندگی کنید. فضای تعاملی، جذاب و به همان اندازه تاریک را تجربه نمایید! پازل های مرموز را حل کنید، از ذهن خود برای غلبه بر موانع یکی یکی استفاده کنید. با جمع آوری و خواندن یادداشت های پراکنده در اطراف خود، اسرار این داستان خارق العاده و غنی را باز کنید.

در بازی Amok Runner این بیماری هر روز بیشتر و بیشتر در حال گسترش است. در حالی که مردم شهر در مواجهه با این جنون ناامیدانه شهر را ترک می کنند، دکتر به دنبال یک عشق وسواسی است. آنها با تمام انرژی خود به سمت هر موجود زنده ای که می بینند سریع می دوند. آنها به همه چیزهایی که حرکت می کنند حمله می کنند. انسان یا حیوان مهم نیست نام این بیماری و جنون آمیز AMOK است. با استفان تسوایگ، یکی از مشهورترین نویسندگان زمان خود آشنا شوید. از طریق Amok Runner دنیای جذاب و غنی او را که پر از شگفتی است تجربه کنید.

این بازی از فناوری‌های NVIDIA® DLSS و AMD FidelityFX پشتیبانی می‌کند که تصاویر واضح و با کیفیت بالا را بدون کاهش نرخ فریم امکان‌پذیر می‌سازد. طیف گسترده ای از کنترلرهای بازی و همچنین کلیدهای صفحه کلید کاملاً قابل تنظیم و حساسیت قابل تنظیم ماوس پشتیبانی می شوند. با پشتیبانی از صفحه نمایش عریض، HDR و ۴K می توانید تصاویری با کیفیت بالا دریافت کنید و همه تنظیمات را به صورت جداگانه تغییر دهید.

<p>The post دانلود بازی Amok Runner v20230222 – P2P برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>