دانلود بازی Chef Life A Restaurant Simulator Build 10849710 برای کامپیوتر

دانلود بازی Chef Life A Restaurant Simulator

رستوران رویایی خود را ایجاد و مدیریت کنید! منوها، خرید، دکور، کارکنان، تجهیزات، مشتریان و آشپزی واقعی را فراموش نکنید! زندگی روزمره یک رستوران‌دار را تجربه کنید و جوایز خود را از راهنمای میشلین دریافت کنید.

در بازی Chef Life A Restaurant Simulator افسار رستوران رویایی خود را در دست بگیرید. سطوح پخت و پز، غذاساز، اجاق گاز و غیره را انتخاب و سفارشی کنید تا آشپزخانه رویایی خود را بسازید. قبل از روشن کردن مشعل های خود، تیم خود را سازماندهی کنید و تامین کنندگان خود را مدیریت نمایید تا مواد اولیه ممتازی را به دست آورید که خواستارترین افراد خوش خوراک را تحت تاثیر قرار دهد. امور مالی خود را دنبال کنید و پیش بینی کنید که چقدر مشغول خواهید بود!

آیا شما بیشتر یک سرآشپز بوف بورگینیون هستید یا کاچیو و پپ؟ منوی خود را بر اساس غذاهای کلاسیک از غذاهای فرانسوی، ایتالیایی و بین المللی بسازید! آیا به دنبال فراتر رفتن از دستور العمل های اولیه هستید؟ آنها را بهبود ببخشید و آنها را به ارتفاعات جدید غذا شناسی ببرید! منوی خود را با فصول و انتظارات مشتریان خود تطبیق دهید تا نامی برای خود دست و پا کنید. خرد کنید، گریل کنید، بپزید، مخلوط کنید و موارد دیگر!

مهارت های آشپزی و مدیریت شما در طول هر سرویس مورد آزمایش قرار می گیرد. تیم شما کمک ارزشمندی برای جلب رضایت مشتریان شما ارائه خواهد کرد. برش، پخت و پز و تمام مراحل آماده سازی را مدیریت کنید.

بیاموزید که چگونه مشتریان خود را وفادار نگه دارید و رستوران خود را رشد دهید. دستور العمل های جدید بیاموزید و مهارت های آشپزی خود را اصلاح کنید. آیا می‌خواهید به کانون محبوب محله تبدیل شوید یا به دنبال غذاخوری‌های خوب می‌روید و در نهایت یک ستاره معتبر از راهنمای میشلین کسب می‌کنید؟

<p>The post دانلود بازی Chef Life A Restaurant Simulator Build 10849710 برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>