بازی STAR WARS Jedi Survivor برای کامپیوتر

دانلود بازی STAR WARS Jedi Survivor

در این بازی اکشن، ماجراجویی و سوم شخص کهکشانی داستان شخصیت Cal Kestis را در STAR WARS Jedi: Survivor تجربه نمایید. این عنوان تک‌نفره با محوریت داستانی، ۵ سال پس از رویدادهای Star Wars Jedi: Fallen Order™ ظاهر می‌شود و مبارزه ناامیدانه‌تر کال را دنبال می‌کند، زیرا کهکشان در تاریکی بیشتر فرو می‌رود. کال که توسط امپراتوری به لبه های کهکشان هل داده می شود، خود را در محاصره تهدیدهای جدید و آشنا می بیند. کال به عنوان یکی از آخرین بازمانده شوالیه جدی، در تاریک‌ترین زمان‌های کهکشان ایستادگی می‌کند – اما او تا کجا حاضر است برای محافظت از خود، خدمه‌اش و میراث فرقه جدی پیش برود؟

در بازی STAR WARS Jedi Survivor فراتر از آموزش خود بروید – سیستم مبارزات سینمایی با توانایی‌های نیروی اضافی و سبک‌های جدید مبارزه با شمشیر نوری بازمی‌گردد. خلاقانه از تمام این توانایی ها و سلاح ها استفاده کنید تا به طور استراتژیک با تعداد زیادی از دشمنان مقابله کنید، نقاط قوت و ضعف را اندازه گیری کنید و در عین حال هوشمندانه از آموزش های خود برای غلبه بر حریفان و حل اسرار موجود در مسیر خود استفاده کنید.

یک کهکشان رام نشده را کاوش کنید – سیارات جدید و مرزهای آشنا را در کهکشان جنگ ستارگان پیدا کنید که هر کدام دارای زیست بوم ها، چالش ها و دشمنان منحصر به فردی هستند. مهارت‌ها، تجهیزات و توانایی‌های جدیدی را به دست آورید که راه‌های کشف، مبارزه و پرسه زدن شما را تقویت می‌کند.

<p>The post بازی STAR WARS Jedi Survivor برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>