دانلود بازی ۳۰۷Racing – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی ۳۰۷Racing

بازی های ماشین سواری و مسابقه ای، همواره در طول تاریخ ، مخاطبان زیادی را به همراه داشته است. از برترین بازی های ماشین سواری می توانیم به عناوین دانلود بازی Forza Horizon 5 ، مجموعه های NFS اشاره کرد. دانلود بازی ۳۰۷Racing که یکی از بازی های کم حجم مسابقه ای می باشد، میتواند به نوبه ی خود شما را سرگرم نماید.

دانلود بازی ۳۰۷Racing کامپیوتر ، از عناوین تازه ای است که توسط STuNT برای پلتفرم ویندوز طراحی و ساخته شده است. در بازی نباید انتظار گرافیکی به اندازه گیم های سنگین و خفن داشته باشیم و این گیم در حد ساده و با حجمی بسیار کم توسعه داده شده است. اگر دوست دارید که دانلود بازی کم حجم بیشتری ببینید، با ما همراه باشید. این بازی در تاریخ Feb, 2023 در استیم منتشر شده است.

دانلود بازی 307Racing

همه چیز در این بازی بسیار ساده توسعه داده شده است. شما باید در مجموعه ای از پیست های طولانی و دایره ای، با ماشین های دیگر به رقابت بپردازید و آنان را یکی پس از دیگری از مسیر خارج کرده و از آنان سبقت بگیرید. در طول مسیر میتوانید از مناظر طبیعی ، دریاچه ، کوه ها و … نهایت لذت را ببرید. در دانلود بازی ۳۰۷Racing برای PC، نباید رقبای خود را دست کم بگیرید چرا که با کمی غفلت آن ها از شما پیشی خواهند گرفت.

ویژگی های دیگر بازی ۳۰۷Racing:

  • برخورد داری از گرافیک جالب
  • سیستم کنترل راحت و آسان
  • گیم پلی سرگرم کننده و جذاب
  • حجم کم
  • تجربه طبیعیت گردی و …



<p>The post دانلود بازی ۳۰۷Racing – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>