دانلود بازی Dakar Desert Rally v20230228 – GoldBerg/ELAmigos برای کامپیوتر

دانلود بازی Dakar Desert Rally

دانلود بازی Dakar Desert Rally رالی صحرای داکار بزرگترین و حماسی ترین ماجراجویی مسابقات رالی آفرود است که تا کنون ساخته شده است. سرعت و هیجان بزرگترین مسابقه رالی روی کره زمین را تجربه کنید، که شامل طیف گسترده ای از وسایل نقلیه موتور سیکلت، اتومبیل و کامیون است. رالی صحرای داکار سرعت و هیجان واقعی بزرگترین مسابقه رالی Amaury Sport Organisation در این سیاره را به تصویر می کشد. این بازی چالش‌های منحصربه‌فردی را برای افراد سخت‌کوش خارج از جاده و طرفداران مسابقه‌های معمولی ارائه می‌کند.در مسابقات چندنفره آنلاین رقابت کنید یا به صورت آفلاین تک نفره در مناطق وسیع وحشی حرکت نمایید.

دانلود بازی Dakar Desert Rally

در دانلود بازی Dakar Desert Rally بیش از ۳۰ مرحله از مسابقات رالی از مسابقات رسمی رالی داکار ۲۰۲۰، ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ با وسایل نقلیه، تیم ها و رانندگان دارای مجوز رسمی در حالت های چند نفره و تک نفره قابل ارائه می باشد. در سراسر جهان باز عظیمی که شما را به مسیرها و جاده ها محدود نمی کند.

این بازی همچنین از طیف گسترده ای از فرمان ها برای تجربه رانندگی بهتر پشتیبانی می کند. در بازی Dakar Desert Rally حرفه خود را در Rally Raid به صورت تک نفره توسعه دهید یا در رویدادهای چند نفره آنلاین با دوستان خود به رقابت بپردازید.



<p>The post دانلود بازی Dakar Desert Rally v20230228 – GoldBerg/ELAmigos برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>