دانلود بازی Arithal – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی Arithal

عنوان یک بازی جذاب و دیدنی در رابطه با سفر های کوهستانی اما با خشونت زیاد است که شما در حین آن با هیولاها و دشمنانی روبرو خواهید شد که انتظار آن را ندارید و باید در سرمای سوزان آنجا، با آنها مبارزه کنید. این بازی به سبک ماجراجویی،ایندی، دانلود بازی استراتژیک و RPG توسط شرکت Maned Wolf Games طراحی شده و توسط همین کمپانی برای PC منتشر و وارد بازار شده است‌.

دانلود بازی Arithal داستان نبرد های کلاسیک در داخل بوران و برف را بازگو میکند و محیطی را فراهم میکند تا شما تجربه جنگ و آدم کشی در یخبندان را نیز پیدا کنید‌.شما شکارچیان و جنگجویان قدرتمندی هستید که با پای پیاده وارد کوهستان میشوید، به روستا ها و کلبه ها سر میزنید، از کوه های وسیع با آتشفشان های بزرگ آن عبور میکنید و با دشمنانی زشت و بد ترکیب رو‌به رو میشوید که باید با مهارت های خاص خود با آنها مبارزه کنید.

دانلود بازی Arithal

هیولاهایی در اعماق جنگل و کوهستان کمین کرده اند، که منتظر شما هستند. شما باید در دانلود بازی Arithal حواستان به چهار طرفتان باشد، با کمک سگ های شکارچی خود، بوی دشمنان را پیدا کنید و به سوی آنها بروید و هیولا ها را غافلگیر کنید. آنها حتی در اعماق اقیانوس ها نیز هستند و منتظر یک خطا از سوی شما هستند تا جانتان را بگیرند ،پس در دریا با احتیاط حرکت کنید.

دانلود بازی Arithal کامپیوتر دارای نبرد های مرگباری است که در هر کدام از آنها شما باید احتمال کشته شدن خود را بدهید.مهارت های را آشکار کنید،پازل ها را حل کنید و از آیتم ها استفاده کنید،بازیگران و شخصیت ها مختلف را آنالیز کنید تا هم بدانید چگونه با آنها برخورد کنید و هم طریقه مبارزه با آنها را بیاموزید.

شما باید مکان ها و راز های بازی را آشکار کنید،زیرا جذابیت بازی پس از کشف آن دوچندان خواهد شد. این بازی ممکن است دارای محتوایی باشد که برای همه مناسب نباشد ، در نتیجه به خاطر صحنه های خشونت های مکرر و نمایش جنازه و گور ، دارای محدودیت سنی است. دانلود بازی Arithal برای PC را از دست ندهید.



<p>The post دانلود بازی Arithal – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>