دانلود بازی Barotrauma – ELAmigos برای کامپیوتر

دانلود بازی Barotrauma

عنوان یک بازی جدید و زیبا به سبک اکشن،ایندی،شبیه سازی و دانلود بازی استراتژیک کامپیوتر است که توسط شرکت FakeFish و Undertow Games طراحی شده و توسط کمپانی Daedalic Entertainment برای پلتفرم های خاصی مثل PC منتشر شده تا افرادی که به مهندسی کشتی و سفر های دریایی و فضایی علاقه دارند از محیط و داستان زیبای این بازی لذت ببرند.

دانلود بازی Barotrauma یک شبیه ساز زیردریایی ترسناک بقای دو بعدی است که از بازی هایی مانند FTL: Faster Than Light، Rimworld، Dwarf Fortress و Space Station 13 الهام گرفته شده است. این یک بازی علمی تخیلی است که ترکیبی از فیزیک ragdoll و هیولاهای دریایی بیگانه با کار تیمی و ترس وجودی است.

دانلود بازی Barotrauma

دانلود بازی Barotrauma کامپیوتر، بشریت پیشرفت زیادی کرده است و توانسته است به یکی از قمر های مشتری سفر کند. حیات در آنجا از بین رفته است و فقط در یکی از اقیانوس های آن حیات وجود دارد و ماهی های غول پیکر و عظیمی در آنجا و در زیر آب منجمد وجود دارد.با خدمه خود برای رسیدن به اهداف خود کار کنید، یا زمانی که یک خائن در کشتی دارید آماده خیانت شوید. با دوستان، غریبه ها یا بدترین دشمنان خود بازی کنید.

در دانلود بازی Barotrauma در درون کشتی شکستگی ها و مشکل فنی زیادی وجود دارد، شما باید به کمک دیگر منهدسین شروع به جوشکاری کنید، شکستگی ها را پوشش دهید،با ماهی های غولپیکری که وارد کشتی شده اند مبارزه کنید و با تفنگ به آنها شلیک کنید و با کمک علم پزشکی خود، به دوستان خود که دچار شوک و جراحت شده اند کمک کنید و خود را از آن مهلکه که در آن گیر افتاده اید نجات دهید.

در زیر آب پیمایش کنید، ماموریت ها را برای آخرین بقایای بشریت کامل کنید، خرابه های یک تمدن بیگانه را کشف کنید، فرار کنید یا با هیولاها مبارزه کنید. از سیستم‌ها و دستگاه‌های پیچیده روی برد مانند سونار، راکتور هسته‌ای، سلاح‌ها، موتورها و پمپ‌ها استفاده کنید. دانلود بازی Barotrauma برای PC را از دست ندهید.



<p>The post دانلود بازی Barotrauma – ELAmigos برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>