دانلود بازی WILD HEARTS v1.0.1.1 – RUNE/DODI برای کامپیوتر

دانلود بازی WILD HEARTS

عنوان یک بازی زیبا و افسانه ای به سبک دانلود بازی اکشن کامپیوتر و ماجراجویی است که توسط شرکت KOEI TECMO GAMES CO., LTD طراحی و توسعه داده شده و توسط کمپانی Electronic Arts برای پلتفرم هایی مثل PC منتشر و وارد بازار شده است. در بازی قلب های وحشی ،شما باید قلب های هیولاهای وحشی را در آورید و با فنونی که بلدید و سلاح های دست ساز خود، سرزمینی زیبا را از شر این موجودات خبیث نجات دهید.

پس از دانلود بازی WILD HEARTS کامپیوتر خود را برای سفری افسانه ای و تخیلی به سرزمینی دور و دراز به نام آزوما آماده کنید. در دنیای آزوما انسان ها و حیوانات در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی میکردند و هیچ مشکلی ،دوستی بین آنها را به خطر نینداخته بود، اما ماجرا همینجور خوشایند پیش نرفت و هیولاهای بزرگ و خطرناکی به نام Kemono ظهور کردند.

آنها بسیار درنده و خطرناک هستند و به انسان ها و دیگر حیوانات حمله میکنند‌. شما در نقش یک شکارچی ماهر بازی میکنید که پا به دنیای آزوما گذاشته است و قرار است در این سرزمین بزرگ با هیولا ها مبارزه کند و آنها در کوهستان،شهر و دشت ها بیابد و شکست دهد.دانلود بازی WILD HEARTS را میتوانید به سادگی با دانلود فارسی تجربه کنید.

دانلود بازی WILD HEARTS

در دانلود بازی WILD HEARTS در حین مبارزه با هیولا، شما علاوه بر مهارت های رزمی خود، دارای هشت نوع سلاح مختلف از جمله واگاسا و کاتانا هستید. علاوه بر آن میتوانید به کمک مکانیک Karakuri ابزار هایی برای مبارزه برای خود بسازید.مثلا میتوانید باکس هایی بسازید که از آن برای وارد کردن ضربات سهمگین میتوانید استفاده کنید و یا با ساخت مشعل های شعله ور، دشمنان و پناهگاه های آنها را آتش بزنید.

با گذشت زمان و پیشرفت و ارتقا در دانلود بازی WILD HEARTS، سلاح ها و آیتم های جدیدی برای شما باز میشود. شما با استفاده از سلاح های جدید و با عبور از مراحل مختلف، هیولاهای پیشرفته تر و خطرناکی در پیش روی شما قرار میگیرد که میتوانید با مهارت های رزمی که کسب کردید و سلاح های جدیدی که برایتان باز شده است ،آنها را شکست دهید. این شاهکار ژاپنی حدود ۳۰ ساعت گیم پلی زیبا با گرافیک فوق العاده را در اختیار شما میگذارد که حتی این قابلیت را به شما میدهد تا با دیگر افراد تیم شوید و گروهی بازی کنید.

کسی دلیل خشم و ظهور کمونو ها را نفهمیده است، اما چیزی که مشخص است ،این است که آنها از نا امیدی تغذیه میکنند و خشم آنها به شکارچیان، هر روز بیشتر و بیشتر میشود. در ابتدا گمان نمیرفت کسی توان مقابله با آنها را داشته باشد، تا اینکه شما و دیگر شکارچیان ظهور کردید و شروع به حذف آنها از سرزمین آزوما کردید. دانلود بازی WILD HEARTS برای PC قطعا تجربه ی مهیجی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

شما با سلاح های چوبی و شمشیر هایی که در اختیار دارید باید با این هیولا های قدرتمند مبارزه کنید، بپرید ،در مواقع ضروری فرار کنید ولی زنده بمانید و سربلند بین مردم خود بیرون بیایید. توصیه میکنیم اگر به دنبال بازی هایی با سبک مشابه هستید که در آن، در قالب یک جهان گسترده و وحشی با انواع هیولا ها مبازی کنید، توصیه میکنیم دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt را به هیچ عنوان از دست ندهید.

تمامی DLC (بسته های الحاقی ) بازی WILD HEARTS در نسخه DODI قرار گرفته است

برای فعال سازی بسته های الحاقی بازی : تمام محتویات پوشه ” _Karakuri Edition + preorder unlock ” را در فولدر Documents بازی بریزید.



<p>The post دانلود بازی WILD HEARTS v1.0.1.1 – RUNE/DODI برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>