دانلود بازی The Crown of Wu – FitGirl برای کامپیوتر

دانلود بازی The Crown of Wu

عنوان یک بازی جدید و جذاب درباره یک داستان افسانه ای چینی است که اساطیر آن وارد بازی شده و محیط زیبا و فانتزی ای برای دوستداران افسانه های آسیای شرقی ایجاد شده است. این بازی به سبک دانلود بازی اکشن، ماجراجویی و ایندی توسط شرکت Red Mountain Consulting SL طراحی شده و توسط همکاری کمپانی های Meridiem Games و Gammera Nest و Ripples Asia Venture به تازگی برای پلتفرم PC منتشر و وارد بازار شده است.

پس از دانلود بازی The Crown of Wu خود را برای یک داستان سنتی چینی درباره پادشاه میمون، سان ووکونگ ،آماده کنید.شما دنیای فانتزی و ترکیبی از آینده وگذشته را به عنوان Sun Wukong کاوش خواهید کرد، به تنهایی با دشمنان مبارزه می کنید و بر موانع پیچیده غلبه می کنید تا تاج بزرگی را که توسط آنتاگونیست زو دزدیده شده است، پس بگیرید. با وجود زو که در انتظار مبارزه و کشتن شما است، آیا قادر خواهید بود تاج را پس بگیرید و جهان خود را از نابودی نجات دهید؟

دانلود بازی The Crown of Wu

دانلود بازی The Crown of Wu کامپیوتر در سرزمین بزرگی غوطه ور شوید که هم قدیمی است و هم جدید،این دنیایی است که در آن افسانه با واقعیت روبرو می شود و شما میتوانید اساطیر افسانه ای و مکان های فانتزی و غیر واقعی را ببینید.بازی دارای محیط های فانتزی و زیبا است و سلاح های عجیبی هم که در دست دارید، به زیبایی آن افزوده است.

از قدرت هوا، آتش، زمین و رعد و برق استفاده کنید. هر یک از قدرت های شما راهی برای کار با محیط یا در برابر دشمنان به شما می دهد. ح با هوا، آتش و رعد و برق حمله کنید و با زمین و قدرت آن از خود، دفاع کنید. قدرت های خود را برای شکست دادن دشمنان تقویت کرده و به سمت پرتگاه های خطرناک حرکت کنید.

دانلود بازی The Crown of Wu برای PC، یک سیستم جنگی جدید و آسان را کشف کنید که به شما قدرت های افزایشی می دهد تا در این سرزمین وحشتناک سفر کنید تا رمز و راز تاج دزدیده شده را حل کنید. آماده شوید تا بپرید، بدوید و در این دنیای جدید پارکور بازی کنید و لذت ببرید، در حالی که با حل پازل‌های پیچیده و غلبه بر تست‌های پیچیده‌تر، در سطوح مختلف پیش می‌روید.



<p>The post دانلود بازی The Crown of Wu – FitGirl برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>