دانلود بازی Lumencraft v9027 – FitGirl برای کامپیوتر

دانلود بازی Lumencraft

در این دانلود بازی اکشن، استراتژی و نقش آفرینی در محیط کاملاً تخریب پذیر حفاری کنید تا به منابع گرانبها برسید و آنها را صرف سلاح ها و ابزارهایی کنید که از آخرین سنگر بشریت محافظت می کنند. سال ۲۲۲۱ میباشد و بیش از دو قرن پیش، سطح این سیاره غیرقابل سکونت شد. بقایای بشریت برای زنده ماندن بدون برق و نور مبارزه می کنند.

رویاهای آینده ای بهتر مدت ها پیش مرده بودند، اما یک ماده معدنی اخیراً کشف شده بارقه امیدی را به همراه داشته است. لومن، کریستالی با قدرت انرژی بالا، ممکن است آخرین فرصت برای یک تمدن در حال مبارزه باشد. پیشاهنگان، معدنچیان شجاع زیرزمینی به محله ای در نزدیکی ذخایر لومن فرستاده شده اند. پیشاهنگان جدید همچنان به این ماموریت می پیوندند، اما تا کنون هیچکس برنگشته است. به نظر می رسد که تاریکی زیرزمینی بیش از ثروت های طبیعی را در خود جای داده است. دانلود بازی Lumencraft برای PC را از دست ندهید.

دانلود بازی Lumencraft

در دانلود بازی Lumencraft راه خود را به سوی پیروزی ادامه دهید. برای بقای خود بجنگید که دشمنان قصد دارند به پایگاه شما حمله کنند، بنابراین مراقب باشید و چند برجک را روی ساعت بگذارید. به راحتی نقشه های خیره کننده با زمین های قالب گیری و بسیاری از اشیاء برای انتخاب ایجاد کنید. سپس، دوستان خود را به بازی در نقشه سفارشی خود دعوت کنید. ویرایشگر نقشه به شما امکان می دهد انواع مختلفی از بازی ها را ایجاد کنید (مانند دفاع از برج، اکشن، بقا یا ترکیبی از آنها).



<p>The post دانلود بازی Lumencraft v9027 – FitGirl برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>