دانلود بازی Cockroach Simulator household survivor – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی Cockroach Simulator household survivor

شاید یکی از عجیب ترین بازی هایی که تا به حال دیده اید همین دانلود بازی Cockroach Simulator household survivor باشد چراکه باید در نقش یک سوسک بالدار بازی کنید و دنیا را از چشم او ببینید و ماجراجویی های گریز و فرار زیادی را رقم بزنید. این بازی به سبک اکشن،ماجراجویی،ایندی،دانلود بازی شبیه سازی و RPG توسط کمپانی TMAS و WIZWIN طراحی و توسعه داده شده و توسط همین کمپانی TMAS برای پلتفرم PC منتشر و وارد بازار شده است‌.

این بازی نه یک ماجراجویی به سرزمین عجایب و نه ایفای نقش به عنوان ابرقهرمان یا قهرمان در برنامه های تلویزیونی میباشد. اگر به دنبال چیز جدیدی هستید، مانند ایفای نقش به عنوان یک موجود حتی ترسناک و موذی ، ما با افتخار یک شبیه ساز سوسک را به شما معرفی می کنیم! بازی شبیه ساز که به شما اجازه می دهد در خانه کثیف شکارچی به عنوان یک سوسک زنده بمانید. از زندگی سوسکی خود با یک عموی چاق دوست داشتنی در گشت و گریز خانگی Cockroach Simulator امروز لذت ببرید.

دانلود بازی Cockroach Simulator household survivor

احتمالا تا حالا بازی های زیادی را انجام داده اید که در نقش یک حیوان باید بازی میکردید، مثلا اسب بودید و باید میدویدید یا گوسفند،پلنگ یا هر حیوان دیگری را در بازی های مختلف در دست داشته اید ولی تا حالا فکر نکنم سکان دار یک سوسک بال دار بوده باشید. پس دانلود بازی Cockroach Simulator household survivor سوسک بازی می باشد :)

در این بازی شما نقش یک سوسک را بر عهده دارید که باید در خونه یک عموی چاق زندگی کنید، از اینور به اونور بروید ،زیر کابینت و ظرفشویی قایم شوید و غذا پیدا کنید ،اما مواظب باشید که صاحب خانه شما را نکشد.باید تولید مثل کنید و خانواده خود را تشکیل دهید تا قوی تر شوید و کسی نتواند نسلتان را منقرض کنید. هرگاه احساس خطر کردید یا فکر کردید بر روی زمین دیگر نمیتوانید بمونید ، از بال های خود استفاده کنید و به پرواز درآیید.

بازی دارای موسیقی متن دلخراشی است و به شما این امکان را میدهد تا یاد بگیرید گلیم خود را از آب بیرون بکشید و تنهایی در مقابل مشکلات ایستادگی کنید. برخی از محتواها یا وسایل ممکن است حاوی تصاویر، صداها و اشیایی صریح باشند که ممکن است به مواد مخدر، رابطه جنسی و خشونت اشاره کنند. بنابراین ممکن است برای بازیکنان در تمام سنین مناسب نباشد .

ایده های خود را برای آنچه می خواهید در این شبیه ساز سوسک ببینید یا تجربه کنید به اشتراک بگذارید.دانلود بازی Cockroach Simulator household survivor برای PC میتواند تجربه جدید و جالبی را به شما منتقل نماید.



<p>The post دانلود بازی Cockroach Simulator household survivor – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>