دانلود بازی The Guard – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی The Guard

عنوان بازی جذابی به سبک دانلود بازی اکشن، ماجراجویی، ایندی و شبیه سازی و ساخته کمپانی STuNT است که توسط همین کمپانی برای پلتفرم PC منتشر و وارد بازار شده است. شما باید همسر گمشده خود را پیدا کنید و در حین کاوش در مکان های بسته و قفل شده اسرار جدیدی را کشف کرده و ماجراجویی خود را در دست بگیرید.

همانطور که میدونید نگهبانی و پاسبانی یکی از سخت ترین کار ها و مسئولیت پذیر ترین شغل های دنیا است ،چرا که اگر چیزی گم شود یا اتفاقی بیفتد تقصیر شما است زیرا مسئولیت محافظت از آن گردن شماست. حال فرض کنید نگهبان یک مجتمع تفریحی و یک مال و پاساژ هستید، شما باید همیشه دوربین ها را چک کنید،صداهای مختلف را بررسی و دنبال کنید و از تمام مغازه ها و وسایل آنها مواظبت کنید، حال اگر این وسط اتفاق و داستانی برای شما پیش بیاید همه چی خراب میشود.

دانلود بازی The Guard

در دانلود بازی The Guard کامپیوتر شما نگهبان یک مرکز خرید هستید، یک شب در شیفت خود همسر خود را نیز همراه آورده اید تا تنها نباشید، اما در هنگام انجام ماموریت متوجه میشوید که همسرتان گم شده است. شروع میکنید به جستجوی پاساژ، اما غافل از اینکه با این کار شما پست خود را ترک کرده اید و ممکن است کسی دزدی کند.

در حین جستجو همیشه صداهایی میفهمید، نشانه هایی شما را به این اتاق و آن اتاق میکشد ولی چیزی پیدا نمیکنید ، جز اینکه هی از همسر خود دور و دورتر میشوید.پس از دانلود بازی The Guard برای PC شما بعد از جستجوی فراوان میفهمید که همسرتان در راهرو ها و اتاق هایی که درشان باز بود نبوده است، برای همین تصمیم میگیرید کلید اتاق های قفل را پیدا کنید تا آنجا را نیز جستجو کنید.

دانلود بازی The Guard به صورت اول شخص و با عناصر ترسناک طراحی شده است. مرکز خرید و اتاق های آن را کاوش کنید، باتری های چراغ قوه خود را جمع آوری کنید زیرا تاریکی می تواند اسرار مختلفی را در خود پنهان کرده باشد. بازی دارای گیم پلی جذاب، سیستم کنترل آسان و گرافیک چشم نوازی میباشد که در کنار داستان معمایی آن هر کسی را پای خود میخکوب میکند و همین اتفاق در انتظار شما نیز هست.



<p>The post دانلود بازی The Guard – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>