دانلود بازی Vincents Horror Story – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی Vincents Horror Story

انتظار ها به پایان رسیده، چرا که کمپانی Vladislav Borovic بازی زیبای Vincents Horror Story را بالاخره برای PC منتشر کرده است. این بازی به سبک دانلود بازی ماجرایی کامپیوتر ،ایندی و Casual توسط همین کمپانی طراحی شده و یک داستان مهیج و چالش برانگیز ،پر از اتفاق های معمایی را بازگو میکند و هوش و شجاعت شما را در طول بازی به چالش میکشد.

اگر تا حالا درگیر بازی های ساده و دور از آدرنالین بودید و سیر بازی ها برایتان از قبل مشخص بود، کمربند های خودتان را ببندید چون قرار است با یک بازی روبرو شوید که فضایی بسیار گیج کننده،عجیب و ترسناک دارد و شما باید معما های بازی را با جستجو در دشت و خانه ها و دهکده حل بکنید و سرنخ های لازم را پیدا کنید تا راز بازی را کشف کنید.

دانلود بازی Vincents Horror Story

در دانلود بازی VINCENTS HORROR STORY، بازیکنان در محیطی سورئال و پر از موجودات و معماهای وحشتناک قرار می گیرند. بازیکن باید در هر سطح حرکت کند و از هوش و مهارت های حل مسئله خود برای یافتن راه خروج و غلبه بر موانع استفاده کند.

گرافیک ها به طور واقع گرایانه تاریک و وهم انگیز هستند و به ایجاد یک تجربه واقعاً همه جانبه کمک می کنند.این بازی یک تجربه ترسناک با یک سیر خطی و پیشرونده است که در هر سطح چالش ها و موانع منحصر به فردی برای غلبه بر آن وجود دارد. بازیکنان باید با ترس های خود روبرو شوند و با هیولاهایی که در سایه ها پنهان شده اند مقابله کنند تا به پایان سفر وینسنت برسند و حقیقت ناخودآگاه او را کشف کنند.

در این دانلود بازی VINCENTS HORROR STORY برای PC ، بازیکن برای زنده ماندن باید به غرایز، تفکر سریع و تدبیر خود تکیه کند. با هر سطحی که چالش‌های متفاوتی را ارائه می‌کند، بازیکن دائماً در لبه‌های پرتگاه قرار می‌گیرد و هرگز نمی‌داند چه وحشت‌هایی ممکن است در گوشه بعدی منتظر او باشند.

دانلود بازی Vincents Horror Story به گونه ای طراحی شده است که فضایی پرتنش و ترسناک ایجاد کند و آن را برای طرفداران بازی های ترسناک به یک بازی ضروری تبدیل کند. داستان ترسناک وینسنت چه حل پازل باشد، چه اجتناب از تله ها یا فرار از دست هیولاها، شجاعت و اراده بازیکن را آزمایش خواهد کرد.



<p>The post دانلود بازی Vincents Horror Story – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>