دانلود بازی Sea of Craft – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی Sea of Craft

عنوان یک بازی جذاب و مخصوص مهندسان آینده است تا بتوانند هوش مهندسی خود را به چالش بکشند و کشتی ها و سازه های بزرگ را بسازند و با آن ماجراجویی کنند. Sea of Craft به سبک دانلود بازی اکشن کامپیوتر ،ماجراجویی ،ایندی، Racing و شبیه سازی توسط شرکت Wizard Games طراحی شده و توسط همین کمپانی به تازگی برای پلتفرم های مختلف مانند PC منتشر و وارد بازار شده است.

دانلود بازی Sea of Craft یک بازی ساخت اقیانوس و کشتی ها و ابزار آلات جنگی آن با شبیه سازی واقعی فیزیک است. شما می توانید کشتی منحصر به فرد خود را با صدها ماده بسازید، مراحل جذاب را کشف کنید و قهرمان شوید، مخالفان، دزدان دریایی و هیولاهای خود را به چالش بکشید. در میان سرزمین های Uncharted در سیاره Beella بادبانی کنید! با شبیه سازی فیزیک واقع گرایانه، کشتی ها ،لنج ها و تفنگ ها و کشتی های جنگی خود را بسازید و چیزهایی فراتر از تصور خلق کنید.

دانلود بازی Sea of Craft

پس از دانلود بازی Sea of Craft کامپیوتر بر اساس شبیه سازی فیزیک واقع گرایانه و طرح های بسیار قابل تنظیم، کاپیتان ها می توانند وسایل نقلیه انحصاری خود را با صدها قطعه و مواد مانند عرشه، درایور، سلاح و اسپری بسازند و آنها را در صحرا،مجمع الجزایر و اقیانوس بیکران به حرکت درآورند، زیرا کشتی های شما قابلیت سفر در صحرا و اقیانوس و جزیره ها را دارد. از اقیانوس گرفته تا خشکی و هوا، می توانید تا جایی که می توانید از تخیل خود استفاده کنید. عصر خلقت فرا می رسد.

دانلود بازی Sea of Craft – ساخت و ساز دریایی ،کروز اقیانوس؟ دریبل زدن با قلاب؟نه، بچه کروکودیل های بی خانمان منتظر نجات شما هستند! کاپیتان ها می توانند تکنیک های ساخت و ساز و قایقرانی را بصورت موضوعی و مرحله به مرحله یاد بگیرند و از خرد و مهارت خود برای حل مسابقه جذاب استفاده کنند. فقط کسانی که هوشمندانه کاوش می کنند می توانند عنوان قهرمانی را کسب کنند. کاپیتان ها همچنین می توانند دزدان دریایی و هیولاهای مرموز را در دریاهای آزاد کنترل نشده، فتح کنند تا گنجینه هایی را برای اصلاح کشتی جمع آوری کنند.

کشتی‌سازان با استعدادی که در انجمن دریایی گرد هم می‌آیند، مایلند دانش را به اشتراک بگذارند و در بیان تعریف و تمجید خوب باشند. کاپیتان‌ها می‌توانند نقشه‌های خود را در Workshop آپلود کنند و آثار را از سایر کاپیتان‌ها با کشتی‌ها، وسایل نقلیه و هواپیما دانلود کنند. آثار را به موارد دلخواه اضافه کنید تا لیست مورد علاقه خود را به دست آورید و بعدا آنها را بسازید ، در ضمن سعی کنید پس از دانلود بازی Sea of Craft برای PC، نمایشگاه تورهای عجیب و غریب استادان بزرگ را از دست ندهید!



<p>The post دانلود بازی Sea of Craft – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>