دانلود بازی Paper Flight Beyond Time – FitGirl برای کامپیوتر

دانلود بازی Paper Flight Beyond Time

همه ما در بچگی موشک های کاغظی را درست کرده ایم و با آنها بازی کرده ایم ، اما این بازی این فرصت را به شما داده است که موشک های کاغظی را به کامپیوتر بیاورید و در آنجا به پرواز درارید. این بازی به سبک اکشن،ایندی،دانلود بازی شبیه سازی و Casual توسط کمپانی EpiXR Games UG طراحی و توسعه داده شده و توسط همین شرکت برای پلتفرم PC منتشر شده است.

دانلود بازی Paper Flight Beyond Time از آن دسته از بازی های ساده اما هیجان انگیز است که تجربه یک خلبانی ساده و فانتزی را به شما میدهد. شما به عنوان یک موشک کاغظی ساده بازی میکنید و باید در هوا پرواز کنید و به دنبال بادکنک ها و بالن های معلق در هوا بگردید و آنها را پاره کنید تا امتیاز کسب کنید و بتوانید قدرت و امتیاز لازم را برای پاره کردن بقیه بادکنک ها پیدا کنید.

دانلود بازی Paper Flight Beyond Time

سریع، آرام و پر هرج و مرج به پرواز درآیید ،شما آزاد هستید که از بازی به هر نحوی که صلاح می دانید لذت ببرید زیرا تنها دشمنان بازی بادکنک هایی هستند که عموماً به دلیل خطرناک بودن زیاد شناخته شده نیستند. حرکت های شما سریع است ،اما فضای بازی و اتمسفر آن آرام و کمی اسلوموشن است که به شما این امکان را میدهد سریع بچرخید و در هوا دنبال بالن ها بگردید.

دانلود بازی Paper Flight Beyond Time کامپیوتر گرافیک خوبی دارد و علاوه بر آن ،محیط های مختلفی برای شما مانند کوه ، دشت،دره و حتی کاخ های مجلل در نظر گرفته شده است ،تا در آن پرواز کرده و تارگت های خود را بترکانید.

بادکنک های معمولی نرم هستند و شما به راحتی میتوانید آنها را به اطراف پرتاب کنید،اما بادکنک های شیطانی سفت هستند و موشک شما نمیتواند آنها را پرتاب کند و بادکنک سر جای خودش میماند، راه حل این است که شما با پرتاب بادکنک های نرم نیرویی ذخیره میکنید که از طریق آن موشک شما با سرعت بیشتری حرکت کرده و میتواند بادکنک های سنگین را بالاخره از میان بردارد.دانلود بازی Paper Flight Beyond Time برای PC بسیار سرگرم کننده می باشد

شکل و رنگ بادکنک ها و بالن ها متفاوت است و یک قیافه فانتزی و کودکانه پسندی دارند. شما با پاره کردن هر بادکنک جدا از انرژی که میگیرید ،سرعتتان هم بیشتر میشود و در ابتدا یک شتابی میگیرید. بازی از گیم پلی و گرافیک خوبی برخوردار است و محیط های مختلفی از جمله کاخ های سنگی و چوبی دارد و بیشتر محیط براساس معماری آسیای شرقی است.



<p>The post دانلود بازی Paper Flight Beyond Time – FitGirl برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>