دانلود بازی Pyramis – DARKSiDERS برای کامپیوتر

دانلود بازی Pyramis

عنوان یک بازی جذاب و مهیج به سبک اکشن، دانلود بازی ماجراجویی کامپیوتر و ایندی است که توسط شرکت Benjamin Matthew Goodwin طراحی شده و توسط همین کمپانی برای PC منتشر شده و داستان یک برادر فداکار را بازگو میکند که به دنبال برادر گمشده خود به قطب جنوب میرود و ماجراهای مختلفی برای او اتفاق میفتد.

دانلود بازی Pyramis یک بازی ترسناک بقا با الهام از H.R Giger و یکپارچهسازی شده با سیستم عامل علمی است که این ژانر را به ریشه های خود باز می گرداند و در این روند آن را مدرن می کند. این بازی با داستان جذاب، محیط های زیبا، کاوش و تم های وحشتناک آن هدایت می شود.

دانلود بازی Pyramis کامپیوتر شامل کاوشی پیشرفته و پیچیده، در بیشتر سطوح است اما عمدتاً بر تکمیل روایت مرکزی تمرکز دارد.این بازی نبرد بازی‌های ترسناک بقای هاردکور را با محیطی ترسناک، اما غیر جنگی ترکیب می‌کند، جایی که بهترین انتخاب شما پنهان شدن است و به بازیکن اجازه می‌دهد تا بین سبک‌های بازی به صورت پویا جابجا شود. این بازی همراه با ۶ ساعت گیم پلی، هوش مصنوعی دشمن و شخصی سازی سلاح، گیم پلی منحصر به فرد را برای هر بازیکن تضمین می کند.

دانلود بازی Pyramis

دانلود بازی Pyramis در سال ۲۰۱۱ اتفاق می‌افتد و داستان زندگی پل کوک، ستوان نیروی هوایی است که به دنبال برادر بزرگترش، والتر در قطب جنوب می‌رود. یک سیگنال SOS که رادیو هلیکوپتر او دریافت می‌کند، او را به کشف دنیای پنهانی که در زیر پوسته زمین قرار دارد و دلیل واقعی اینکه چرا مافوق‌هایش او را از تماس با برادر گمشده‌اش والتر محدود کرده‌اند، هدایت می‌کند. شما مأموریتی ساده را برای یافتن والتر آغاز خواهید کرد، اما به زودی متوجه خواهید شد که در حال مبارزه برای نجات جان خود در بعد باستانی هستید و آن را زنده به سطح می آورید.

دانلود بازی Pyramis برای PC در طول مسیر، شخصیت های مختلف شما را مورد چالش قرار میدهند و دشمنان مختلفی پیدا میکنید که باید آنها را از سر راه خود بردارید. علاوه بر آن باید در سرمای خانمان سوز قطب جنوب دوام بیاورید، با حیوانات خطرناکی مثل مار هایی که در زیر پوسته زمین هستند مبارزه کنید و پس از تحمل سختی های فراوان، برادر خود را نجات دهید و به خانه بازگردانید.



<p>The post دانلود بازی Pyramis – DARKSiDERS برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>