دانلود بازی experiment one – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی experiment one

عنوان یک بازی پزشکی و جذاب به سبک ایندی و دانلود بازی شبیه سازی کامپیوتر است که توسط شرکت Redstation9 طراحی شده و توسط همین کمپانی برای PC منتشر شده و شما را در نقش یک روانپزشک قرار میدهد که قرار است بیماران زیادی را نجات بدهد و شرایط سختی را تجربه کند.

دانلود بازی experiment one کامپیوتر با یک بازی روانشناسی و روانپزشکی روبه رو هستید، جایی که شما باید در نقش یک روانپزشک به بقیه کمک کنید. اتفاقاتی میفتد که یک حمله عصبی بهتان دست میدهد و شما باید از این فاجعه فرار کنید.شما خودتان یک عمر با مشکلات و بیماری های روانی دست و پنجه نرم میکردید، اما اینبار خودتان گرفتار آن شده اید و به کمک کسی نیاز دارید تا شما را نجات دهد.همه داستان ها متفاوت شروع می شوند.

دانلود بازی experiment one

این داستان در مورد دختری به نام اولین است که در یک Helpline روانپزشکی کار می کند.یک روز معمولی، رئیسش با او تماس می گیرد و از او می خواهد که در شیفت شب بماند.نخوابیدن در شب در اداره بعد از یک روز کاری سخت، آزمون دیگری است که او باید انجام بدهد. اما در این شرایط نجات جان افراد بسیار دشوارتر است، زیرا خودتان بسیار خسته هستید و احتمال تشنج و صرع را برایتان بالا میبرد، علاوه بر آن باید به بیماران نیز رسیدگی کنید، که این شرایط احتمال اشتباه در درمان را بالا میبرد.

همه حواستان را جمع کنید تا بیماران روان را به بهترین نحو ممکن درمان کنید، راهی برای خواب نرفتن خود و خارج شدن از این حالت خواب آلودگی که دارید پیدا کنید و مراقب بیماران تشنجی و صرعی باشید، زیرا آنها اورژانسی هستند و نیاز به درمان فوری دارد و هر اشتباه شما میتواند باعث مرگ آنها بشود، پس باید سعی کنید در این شرایط سخت که خودتان حتی نیاز به استراحت و مراقبت دارید، از بیماران مراقبت کنید.دانلود بازی experiment one را از دست ندهید.

دانلود بازی experiment one برای PC تشنج های صرعی همراه با افزایش حساسیت به نور ممکن است. برخی از افراد ممکن است هنگام قرار گرفتن در معرض فلاش نور و تصاویر چشمک زن که در بازی های ویدیویی ظاهر می شوند، تشنج کنند. افرادی که قبلاً چنین حملاتی را تجربه نکرده اند ممکن است از بیماری خود آگاه نباشند. محدودیت منطقی برای مخاطبان بازی توصیه می شود.



<p>The post دانلود بازی experiment one – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>