دانلود بازی Crimson Snow 2023 – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی Crimson Snow 2023


عنوان یک بازی زیبا و هیجان انگیز به سبک دانلود بازی اکشن کامپیوتر ،ماجراجویی و ایندی است که توسط شرکت Steppe Hare Studio طراحی و توسط همین کمپانی برای PCمنتشر و وارد بازار شده است و داستان یک شب رویایی را بازگو میکند که با آمدن مهمان های ناخوانده خراب میشود.

نزدیک کریسمس شده است و شما قرار است با دوست دختر خود،جویس به تعطیلات بروید و لذت ببرید.ابتدا همه چیز خوب پیش میرفت و شما در حال لذت بردن از تعطیلات بودید که ناگهان شب کریسمس اتفاق ناگواری میفتد. شما درخت کریسمس، بابانوئل و همه مقدمات یک شب کریسمس زیبا را آماده کرده اید و با دوست دختر خود در حال لذت بردن از این شب رویایی هستید، ولی خبر ندارید که کسانی دیگر هم در خانه شما هستند.

در نیمه های شب متوجه میشوید که صدایی در قسمتی از خانه میاید و میفهمید ،دشمنانی در خانه وجود دارند.نمیدانید آن چیز روح هست، یک دشمن شیطانی هست یا یک دشمن خارجی، مهم این است که جان شما به خطر افتاده و باید راهی برای نجات خود پیدا کنید.همه تلاش خود را بکنید تا این دشمن را پیدا کنید و او را از خانه فراری بدید، یا جان خود را بردارید و خود و دوست دختر خود را نجات بدهید.دانلود بازی Crimson Snow 2023 را تجربه کنید.

دانلود بازی Crimson Snow 2023

دانلود بازی Crimson Snow کامپیوتر ، یک بازی ترسناک داستان محور درباره وقایع تاریک یک شب کریسمس است. راه خود را از طریق خانه عجیب و غریبی که با تزئینات کریسمس روشن شده است ، را طی کنید و از دست دزدان ماورایی که به شما وسواس دارند پنهان شوید. دوست دختر شما، جویس، به شما کمک می کند که فرار کنید یا او خودش قربانی دیگری خواهد شد . سرنوشت شما به حرف ها و تصمیمات شما بستگی دارد.

تمام مکان های مخفی خانه را بگردید، ابزاری برای دفاع از خود بردارید و تمام حواستان را جمع کنید، زیرا دشمن میتواند در یک لحظه شما را غافلگیر کند و خودتان و دوست دخترتان را باهم بکشد. سعی کنید با زیرکی تمام راهی برای فرار از این مهلکه بیابید و بدون تلفات، خود و دوست دختر خود را به خارج از خانه منتقل کنید تا از این شکارچیان بی رحم جان سالم به در ببرید.دانلود بازی Crimson Snow 2023 برای PC قطعا میتواند ساعت ها شما را سرگرم نماید.



<p>The post دانلود بازی Crimson Snow 2023 – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>