دانلود بازی Protocol Aftertime – SKIDROW برای کامپیوتر

دانلود بازی Protocol Aftertime

عنوان یک بازی جذاب و جدید درباره دو جهان متفاوت یکی شبیه به همین جهان و دیگری کاملا فضایی و پیشرفته است که شما باید در این ماجراجویی خطر کنید،تفریح کنید و حتی قوانین فیزیک را نیز زیر پا بگذارید. این بازی به سبک دانلود بازی ماجرایی و ایندی و توسط شرکت Neverfly Games طراحی و توسعه داده شده و توسط همین کمپانی برای پلتفرم PC منتشر و وارد بازار شده است.

این دانلود بازی Protocol Aftertime یک پلتفرمر پر از اکشن،پازل های چالش برانگیز ذهنی و جهان های خارجی است که شما را به سفری دور و دراز از گذشته به آینده ای دورتر میبرد. این بازی توسعه شخصیت جذابی به نام جریکو را به عنوان قهرمان داستان و با دو گیم پلی متنوع و کنتراست از دو جهان مختلف ترکیب میکند.

دانلود بازی Protocol Aftertime

دانلود بازی Protocol Aftertime کامپیوتر، از طریق مکان و زمان به یونان باستان سفر کنید و ایستگاه فضایی متروکه هرمس هزاره چهارم را کشف کنید. منشأ علم را از فیلسوفان بیاموزید و اختراعات و اکتشافات دانشمندان آینده را از نزدیک تجربه کنید.یاد بگیرید که بفهمید زمان را کنترل کنید و جاذبه را دستکاری کنید تا بر چیزهای به ظاهر غیرممکن غلبه کنید. بر گذرگاه‌های پلتفرمر که شما را از این زمان به زمان دیگر یا از این مکان به مکان دیگر میبرند مسلط شوید، اتاق‌های پنهان را کشف کنید و قدرتمندتر شوید. ذات خود را درونی کنید و پتانسیل واقعی خود را کشف کنید.

ذهن قدیمی خود را آزاد کنید پازل های منحصر به فردی را حل کنید که حتی موقعیت خورشید را تغییر می دهد، خدایان المپیک را شکست می دهید، گرانش را تسخیر می کنید و پاسخ مهم ترین سوالات خود را پیدا می کنید.این سفری که شروع کردید ،شما را از خانه و مقصدتان دور میکند، ولی باید بر احساساتتان غلبه کنید. دانلود بازی Protocol Aftertime برای PC را از دست ندهید.



<p>The post دانلود بازی Protocol Aftertime – SKIDROW برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>