دانلود بازی Sherlock Holmes The Awakened – FLT برای کامپیوتر

دانلود بازی Sherlock Holmes The Awakened

عنوان یک بازی جذاب و هیجان انگیز درباره شرلوک و داستان زندگی او و ماجراجویی هایی است که در حل مسائل جرم و جنایت با آن روبرو میشود. این بازی به سبک دانلود بازی ماجراجویی و توسط شرکت Frogwares طراحی شده و توسط همین کمپانی برای پلتفرم PC منتشر و وارد بازار شده است.

دانلود بازی Sherlock Holmes The Awakened یک ماجراجویی اعصاب خردکن Lovecraftian را تجربه کنید که از ابتدا با گرافیک و گیم پلی مدرن بازسازی شده است. شرلوک هولمز شوید و خود را در قلب افسانه های وحشتناک Cthulhu بیابید که در حال بررسی یک سری ناپدید شدن های مرموز در اروپا و ایالات متحده هستید.

دانلود بازی شرلوک هلمز برای کامپیوتر شما را در مقابل افسانه های Cthulhu افسانه ای قرار می دهد. یک سری ناپدید شدن های مرموز را بررسی کنید که ظاهراً به فرقه ای تاریک مرتبط است که خدای باستانی را می پرستند. برنامه آنها هر چه که باشد، شما باید آن را متوقف کنید یا با عواقب غیرقابل توصیفی روبرو شوید.

دانلود بازی Sherlock Holmes The Awakened

شما باید در این بازی از هوش کاراگاهی و آی کیو خود به نحو احسن استفاده کنید. در طول دانلود بازی Sherlock Holmes The Awakened با صحنه های قتل، خونریزی و نقشه های مخوفی روبرو میشوید .‌باید در صحنه جرم به دنبال سرنخ باشید، به هرچیزی شک کنید، اثر انگشت بردارید و با کنار هم گذاشتن پازل هایی که پیدا میکنید، به راز قتل ها پی برده و قاتل ها را پیدا کنید.

شرلوک برای اولین بار در زندگی خود دچار مشکل میشود. او باید با مردی اخروی روبرو شود که قرار است تمام منطق او را به چالش بکشد. کشف راز این مرد برای شرلوک به همان اندازه که روشن کننده است، درهم شکننده نیز هست، در جستجو حقیقت، شرلوک به مرز جنون نیز حتی میرود و این تنها داستانی است که واتسون هرگز آن را منتشر نخواد کرد.

این بازی برگرفته از فیلم The Awakened است که در سال ۱۸۸۲ اتفاق می‌افتد، این فیلم پرده‌ای را برمی‌دارد که چگونه شرلوک و جان، هم اتاقی‌شان در آن زمان، به زوج مشهور جهانی در حل جرم و جنایت تبدیل شدند. دانلود بازی Sherlock Holmes The Awakened برای PC را از دست ندهید.



<p>The post دانلود بازی Sherlock Holmes The Awakened – FLT برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>