دانلود بازی Trinity Fusion – Early Access برای کامپیوتر

دانلود بازی Trinity Fusion

عنوان یک بازی تخیلی اما هیجان انگیز است که شما را در دنیا هایی پر از موجودات عجیب، زباله های متروک و غار هایی که توسط موجودات جهش یافته اشغال شده است، رها میکند. این بازی به سبک دانلود بازی اکشن کامپیوتر، ایندی و RPG و توسط شرکت Angry Mob Games طراحی شده و توسط همین کمپانی به تازگی برای PC عرضه و وارد بازار شده است.

دانلود بازی Trinity Fusion کامپیوتر، چند جهان در حال مرگ هستند، شما باید ماموریت نجات آنها را به دست بگیرید و به صورت موازی و متعادل در جستجوی راهی برای نجات آنها باشید.دنیاهای تاریک و علمی تخیلی را کاوش کنید و در نبردهای سریع، روان و دقیق شرکت کنید. این جهان های مختلف همیشه درحال تغییر هستند و در شاخه های مختلف آن همیشه دگرگونی های زیادی در حال رخ دادن است.

دانلود بازی Trinity Fusion

سطوح دانلود بازی Trinity Fusion با گرافیک زیبا و سه بعدی و اتاق های یکپارچه طراحی شده است. شما ممکن است در بین نبرد ها خسته شوید و دیگر توان ادامه دادن نداشته باشید و یا حتی بخواهید از زیر وظایف خود طفره بروید، اما نباید نا امید شوید، به زرادخانه بروید و سلاح های خود را عوض کرده و با شارژ کردن مهمات ، بار دیگر پر قدرت به عرصه نبرد بازگردید.

دانلود بازی Trinity Fusion برای PC شما در واقع یک روح هستید که در سه شخصیت دمیده شده است. هر یک از این سه شخصیت در جهان های موازی خود وجود دارند که دارای قدرت ها و ویژگی های خاص خود میباشند و حتی سلاح های مخصوص خود را دارند که شما باید سعی کنید هر یک از آنها را کنترل کرده و هر کدام از آنها را در دنیای خود سربلند بیرون بیاورید.



<p>The post دانلود بازی Trinity Fusion – Early Access برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>