دانلود بازی Carrier Command v1.5.1 – ۰xdeadc0de برای کامپیوتر

دانلود بازی Carrier Command 2

یک بازی بسیار هیجانی در سبک اکشن ، ماجراجویی ، شبیه سازی و استراتژی می باشد که توسط کمپانی Geometa ساخته شده و به وسیله کمپانی MicroProse Software در ماه آگوست ۲۰۲۱ برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است. Carrier Command 2 یک استراتژی در زمان واقعی است که شما را به فرماندهی یک حامل آینده نگر قادر می سازد تا طیف وسیعی از هواپیماها و واحدهای دوزیست را مستقر کنید. با بازیکنان هوش مصنوعی یا انسانی رقابت کنید و به تک تک وسایل نقلیه بپردازید تا امور را به دست خود بگیرید.

در بازی Carrier Command 2 فرمان حامل ۲ استراتژی برنامه ریزی و کار گروهی در مقیاسی می باشد که هم جذاب است و هم قابل مدیریت. وظیفه اصلی شما این می باشد که فرماندهی یک ناو هواپیما را برعهده بگیرید و سیستم های آن را برای حمله تهاجمی خود و تسخیر مجمع الجزایر به کار بگیرید. جای یک دریاسالار را بگیرید و از جلو هدایت شوید. اطلاعات را از رادارهای خودروهای خود جمع آوری کنید ، ابزار مورد نیاز خود را انتخاب کنید و حملات خود را در جایی انجام دهید که حضور دشمن کم است. رویکردی که نسبت به موقعیتی اتخاذ می کنید نقش مهمی در نتیجه بازی خواهد داشت.

در بازی Carrier Command 2 هنگامی که جزیره ای را انتخاب کرده اید باید از منابع موجود در آن استفاده کرده و از آن دفاع کنید و اطمینان از باز ماندن خطوط تامین کلید بقای شما خواهد بود. از انواع مختلف واحدها حداکثر استفاده را ببرید و حملات تسلیحاتی ترکیبی ایجاد کنید تا در نبردها به طور موثر پیروز شوید. علاوه بر این سوار هر وسیله نقلیه شوید و در عمل شرکت کنید. شما در بازی Carrier Command 2 می توانید به صورت انفرادی و هم به صورت آنلاین با دوستان خود به رقابت بپردازید و یک بازی هیجانی را با هم تجربه کنید.

<p>The post دانلود بازی Carrier Command v1.5.1 – 0xdeadc0de برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>