دانلود بازی MEATGRINDER – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی MEATGRINDER

عنوان یک بازی مهیج و بی پایان است که ماجراجویی را بر روی سقف کامیون ها و قطار ها و هواپیما ها، برای شما مهیا میکند تا هم قدرت تمرکز و هم قدرت تیراندازی شما را به چالش بکشد. این بازی به سبک دانلود بازی اکشن کامپیوتر ،ماجراجویی و ایندی، توسط شرکت Vampire Squid طراحی شده و توسط همین کمپانی برای پلتفرم PC منتشر و وارد بازار شده است.

احتمالا کسانی که گوشی اندورید داشته اند، بازی Subway Surf را انجام داده اند یا حداقل در گوشیشان داشته اند. این بازی در زمان خود بسیار طرفدار داشت و به علت محیط جذاب و گیم پلی بی پایان آن حسابی سر و صدا کرده بود.دانلود بازی MEATGRINDER به نوعی از همین بازی الگو برداری کرده است و فضایی را این بار در کامپیوتر مهیا کرده تا خاطرات آن بازی زنده شود.

دانلود بازی MEATGRINDER

دانلود بازی MEATGRINDER شوتر محیط بازی تفاوت هایی دارد، شما روی زمین راه نمیروید و مدام در حال پرش بین این کامیون و آن یکی و حرکت و پرواز بین بال های هواپیما هستید.شما میتوانید برای پریدن به فاصله های زیاد از پرتاب طناب استفاده کنید و مانند مرد عنکبوتی خود را از این مکان به مکانی دیگر پرت کنید.شما باید در طول بازی با تفنگ هایی که در اختیار دارید ،آدم هایی که روی سقف کامیون ها و قطار قرار دارند را بکشید، یا بمب ها را منفجر کنید ‌و راه را برای خود باز کنید.

دانلود بازی MEATGRINDER برای PC، پریدن بین این واگن و آن کامیون به همین راحتی ها هم نیست، شما در حین پرش باید مراقب اجسامی که به سمتتان پرت میشود یا گوی هایی که در هوا معلق هست باشید. بر روی بال هواپیمای در حال حرکت و در ارتفاع زیاد حرکت کنید و بین بال های آن با هواپیمای دیگر بپرید، از انواع تفنگ ها استفاده کنید و موانع و انسان ها را از سر راه بردارید و در آخر به یاد داشته باشید که هر چقدر زنده بمانید و به جلو تر بروید ،بازی سخت تر شده و چالش های آن بیشتر میشود.



<p>The post دانلود بازی MEATGRINDER – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>