دانلود بازی Software Company Build 10995427 برای کامپیوتر

دانلود بازی Software Company

عنوان یک بازی جدید و مدیریتی درباره ساخت یک تیم قدرتمند برنامه نویسی و راه اندازی استودیو شخصی خود شما میباشد که هوش برنامه نویسی و توانایی شما در مدیریت کارها و منابع را به چالش میکشد. این بازی به سبک ایندی، دانلود بازی شبیه ساز برای کامپیوتر و استراتژیک توسط شرکت InkDevStudios طراحی شده و توسط همین کمپانی برای پلتفرم PC منتشر و وارد بازار شده است.

دانلود بازی Software Company مدیریت و ساختن یک استودیو پیشرفته برای ایجاد بازی های ویدیویی و برنامه های مختلف برای سایت های فروش نیاز به چندین برنامه نویس مطمئن و سیستم های پیشرفته و مکانی برای گرد هم آیی همه این تجهیزات دارد و کار آسانی در دنیای واقعی به حساب نمی‌آید. در این بازی همه این شرایط مهیا شده است تا استودیو خود را داشته باشید و به تولید محتوا و برنامه نویسی بپردازید.

دانلود بازی Software Company

دانلود بازی Software Company کمپانی نرم افزار به معنای واقعی کلمه می‌توانید نقش خود را در تاریخچه این تجارت جذاب برنامه ریزی ،بازی کنید. از گاراژ خود گرفته تا آسمان‌خراش‌های بزرگ، بازی‌های ویدیویی، موتورها و حتی کنسول‌های خود را خواهید ساخت. بازی ها، ویژگی ها و حتی کنسول های خود را مدیریت کنید و از بین فهرست عظیمی از ژانرها، تم ها را انتخاب کنید و ویژگی های مناسب را انتخاب کنید تا بازی های خود را از رقبا متمایز کنید.

دانلود بازی Software Company برای PC، گزینه‌های موجود در ابتدا محدود هستند، اما با گذشت زمان، نوآوری‌های فنی بیشتری را توسعه خواهید داد تا از بازی‌های مبتنی بر متن ساده به بلاک‌باسترهای مدرن AAA و حتی MMOهای بزرگ برسید. یا یکی از چندین ناشر را برای بازی خود انتخاب کنید، یا ریسک کنید و بازی را خودتان منتشر کنید.در این بازی نه تنها باید مراقب ساخت بازی‌ها و مدیریت شرکت خود باشید، بلکه باید با کارمندان فعلی و حتی آینده خود در یک سیستم گفتگوی عمیق RPG مانند، صحبت کنید.



<p>The post دانلود بازی Software Company Build 10995427 برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>