دانلود بازی DE-EXIT Eternal Matters – FLT برای کامپیوتر

دانلود بازی DE-EXIT Eternal Matters

عنوان یک بازی جدید و مهیج به سبکی نو است که شما را با رویه های پس از مرگ آشنا میکند و دیدگاه های مختلفی را از زندگی بعد از مرگ نشان میدهد. این بازی به سبک دانلود بازی اکشن PC ،ماجراجویی و ایندی توسط استودیو SandBloom Studio طراحی شده و‌ توسط کمپانی HandyGames برای PC منتشر و وارد بازار شده است‌

تاکنون شما با اسباب بازی لگو احتمالا بازی کرده اید یا آن را دیده اید که از محبوبیت زیادی در سراسر جهان برخوردار است و اشیا زیادی با آن درست میشود. اکنون دانلود بازی DE-EXIT Eternal Matters از همین اسباب بازی الهام گرفته شده و شخصیت های بازی و منظره ها و درختان و ساختمان های آن همگی شبیه لگو ساخته شده است که باعث شده است در نوع خود خاص باشد و محبوبیت خوبی را کسب کند.

دانلود بازی DE-EXIT Eternal Matters

دانلود بازی DE-EXIT Eternal Matters ویندوز، یک سفر سورئالیستی پس از مرگ و پس از سقوط یک هواپیما را بازگو میکند که ماجراجویی های زیادی را برای شما به ارمغان میاورد. ابتدا که پا به این دنیا میگذارید این سوالات در ذهن شما ایجاد میشود که شما کجا هستید؟ اینجا چه میکنید؟ چرا همه چیز اینقدر متفاوت به نظر می رسد؟. این ها همگی سوالاتی است که شما باید در حین بازی به آنها پاسخ دهید.

دانلود بازی DE-EXIT Eternal Matters برای PC، سفری پر از پرسش، دنیاهای درهم شکسته اما مردمان امیدوار را آغاز کنید. از مناظر عجیب و غیرمنتظره و مناظر باشکوه لذت ببرید و عجایب و نکات آن را دریابید. کشف کنید که چه اتفاقی برای هواپیمای حافظه افتاده و به رفع آن کمک کنید.تأملی در مورد مرگ و زندگی پس از مرگ مرگ یک موضوع تابو است.

با دانلود بازی DE-EXIT می‌خواهیم بحث پیرامون این موضوعات جذاب را از دیدگاه مثبت‌تری نسبت به آنچه که معمولا انجام می‌دهیم باز کنیم. شما قادر خواهید بود مرگ را از منظرهای مختلف تجربه کنید و بشنوید.



<p>The post دانلود بازی DE-EXIT Eternal Matters – FLT برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>