دانلود بازی The Seekers Survival – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی The Seekers Survival

عنوان یک بازی جدید و مهیج درباره شخصی است که طی یک اتفاق ناگوار وارد جایی دور افتاده میشود و اکنون باید از خود در برابر بیگانگان دفاع کند. این بازی به سبک دانلود بازی ماجراجویی و شبیه سازی توسط شرکت BIGYBOX Games طراحی شده و توسط همین کمپانی برای پلتفرم PC منتشر و وارد بازار شده است.

شما وارد یک سفر هواپیمایی ساده میشوید و پس از به پرواز درآمدن در حال استراحت کردن در طول مسیر هستید. ناگهان اتفاقی برای هواپیما رخ میدهد و این سفر ساده به خطرناک ترین و ترسناک ترین سفر عمرتان تبدیل میشود. هواپیما در جنگلی سقوط میکند و تمام سرنشینان آن میمیرند. فقط شما هستید که با خوش شانسی زنده میمانید و باید سفری دور و دراز را برای زنده نگه داشتن خود شروع کنید.دانلود بازی The Seekers Survival قطعا میتواند ساعت ها شما را سرگرم نماید.

دانلود بازی The Seekers Survival

دانلود بازی The Seekers Survival جویندگان بقا این جنگل خطرات زیادی را پیش روی شما میگذارد. حیوانات درنده و موجودات ناشناخته در آنجا وجود دارند که در یک لحظه میتوانند شما را از پای در آورند، جدا از آن باید به دنبال غذا و سرپناه برای خود بگردید تا بتوانید شب را صبح کنید. سعی کنید یک پیغام بزرگ کمک یا SOS درست کنید تا به دیگر هواپیما ها و هلیکوپتر ها نشانه بدهید که در اینجا گیر افتادید.

دانلود بازی The Seekers Survival برای PC، برای نجات خود دست به هرکار یا ابتکاری بزنید زیرا خطرات زیادی در کمین هستند، مثلا تله کار بگذارید تا هم حیوانات را برای شام شکار کنید و هم از خود در برابر آنها دفاع کنید یا اسلحه پیدا کنید و از آن برای محافظت خود استفاده کنید، یا اینکه تیرکمان بسازید، آتش درست کنید و اصول خانه سازی و سرپناه سازی با چوب را یاد بگیرید.

در دانلود بازی The Seekers Survival برای زنده ماندن شما به این موارد نیاز دارید:

  • ساخت مکان امن با استفاده از منابع طبیعی مانند چوب و مواد معدنی.
  • ایجاد تله برای محافظت از خود در برابر موجودات.
  • لوت پس از مدتی دوباره تخم ریزی می شود، بنابراین مطمئن شوید که چند بار در نقشه اجرا می کنید.
  • پیدا کردن اسلحه و استفاده از آن.
  • حیوانات را برای مواد غذایی و صنایع دستی شکار کنید.
  • یک سیگنال SOS تولید کنید و نگه دارید تا نقطه نجات در دسترس باشد.


<p>The post دانلود بازی The Seekers Survival – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>