دانلود بازی Johnny Chainsaw – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی Johnny Chainsaw

جانی اره برقی یک بازی پلتفرم پازل تک نفره است که توسط استودیو خلاق Adrian Fox برای ویندوز ۱۰ در استیم به قیمت ۳ دلار عرضه شده است. این بازی به سبک دانلود بازی فکری طراحی و توسعه داده شده و توسط همین کمپانی Adrian Fox برای پلتفرم هایی مثل PC منتشر و وارد بازار شده است. امروز قصد داریم تا این بازی جالب و سرگرم کننده را برای شما عزیزان معرفی نماییم و آخرین نسخه عرضه شده اش را در اختیارتان بگذاریم.

پس همراه ما در این مطلب از دانلود بازی Johnny Chainsaw باشید. در این بازی به گفته سازنده ،شما باید خود را قدرت های ماورالطبیعیه، معضلات اخلاقی که درگیرش میشوید و مبارزات سخت و نفس گیر ،غوطه ور کنید! به طوری که شما در این بازی به دو حالت از گیم پلی، رو به رو میشوید که عبارت اند از حالت داستانی و استاندارد که به ترتیب این حالات را برای شما معرفی میکنیم.

دانلود بازی Johnny Chainsaw

حالت داستانی دانلود بازی Johnny Chainsaw : یک اتفاق و در اصل یک کشف در مرکز سیاره رخ میدهد، پاسخی که به دلیل جنگ قدرت و تغییر اجتناب ناپذیری که جهان را تهدید می کند، مختل شده است. شما تصمیم می گیرید که چه اتفاقی برای ساکنان کوروت می افتد و چگونه زندگی آنها برای همیشه تغییر خواهد کرد. اما حالت استاندارد: شما بازی را بدون عناصرهای حالت داستانی کامل می کنید. ایده‌آل برای استریم، اجرای سریع، یا لذت بردن از مکانیک‌های عجیب و غریب پلتفرمینگ بدون اینکه صفحه‌های روایی جریان بازی را قطع کنند.

دانلود بازی Johnny Chainsaw کامپیوتر، دارای بیش از ۴۰ مرحله و سطحی بالا و هیجان انگیز و مختلف است که هرکدام پس از یک دیگر سخت تر و چالش برانگیز تر میشوند. در حین بازی شما با بیش از ۶ باس ،فایت یا مبارزه خواهید کرد که هرکدام قدرت ها و ویژگی های منحصر به فر خودشان را دارند که برای پیروزی باید از استراتژی عالی و فکری دقیق استفاده کنید. بازی کاراکتر های مختلفی را در حین اجرا به شما نشان میدهد ، داستان غنی و جالب بازی نیز به شما یک گیم پلی سرگرم کننده و عالی را میدهد.

یک ویژگی خوب و جالبی که در این بازی وجود دارد حالت بازنشانی سریع پس از مرگ شخصیت است، یعنی شما وقتی به هر دلیلی در بازی کشته میشوید ، بازی در همان مرحله که به طور خودکار سیو شده است ،اجرا میشود. دانلود بازی Johnny Chainsaw برای PC یک بازی پازلی و معمایی به سبک ایندی و با چالش ها و مراحلی سرسخت،گرافیکی کاربر پسند،موسیقی و صداگذاری عالی،باس فایت های مختلف و چاشنی های پیش رو، میتواند به عنوان یک بازی خوش ساخت و عالی بیین کاربران شناخته شود.



<p>The post دانلود بازی Johnny Chainsaw – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>